‌فرمانده سابق ارتش اسرائیل: باید فورا نوار غزه را ترک کنیم

ارتش اسرائیل همزمان با تلفات روزانه کماندوهایش در نبرد با رزمندگان رضوان در مرز با لبنان با انتشار تصاویر از حمله به یک پارک در ۴۰۰ متری مرز تلاش دارد تا افکار عمومی را از شکست در میدان منحرف نماید.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز اعلام کردند که یک نظامی دیگر این رژیم از لشگر ۲۲۸ در درگیری ها دیشب کشته شد و یک نظامی دیگر نیز که از یگان ۵۰۳۰ بود، دچار جراحت شدید شده است.

طی یک هفته اخیر که صهیونیست‌ها عملیات زمینی‌شان را در جنوب لبنان آغاز کرده‌اند این دوازدهمین بار است که ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن نیروهایش در نبرد با حزب الله اذعان می کند. بامداد چهارشنبه ارتش رژیم غاصب خبر داده بود که طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۸ نفر در درگیری های شمال زخمی شده‌اند و این درحالی است که از ابتدای عملیات زمینی در لبنان صهیونیست ها به مرگ ۱۱ نظامیان شان و زخمی شدن ۱۶۸ تن دیگر اذعان کرده بودند.

روز گذشته نیز صهیونیست ها اعلام کردند که مشاور ارشد وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز در دردگیری ها نزدیک مرز لبنان به شدت زخمی شده است. این درحالی است که گزارش ها حاکی از آن است که تلفات صهیونیست ها به مراتب بیشتر از اینهاست و دستکم ۳۵ نظامی صهیونیست در این مدت کشته و ۲۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

حمله به پارک مارون‌الراس برای پنهان کردن تلفات کماندوها

نکته قابل توجه اینجاست که اولا این نیروهای کشته و زخمی شده از کماندوهای ارتش اسرائیل‌اند و نیروی داوطلب، ذخیره یا پیاده نظام نیستند. علاوه بر این جراحت‌های وارده به صهیونیست ها به دلیل تسلیحات پیشرفته حزب الله سطحی نیست و حال بسیاری از آنها وخیم گزارش می‌شود و ارتش رژیم هم به این امر اذعان دارد و روشن است که حتی اگر جان سالم به در ببرند، تا پایان عمرشان قادر به فعالیت نظامی نخواهند بود.

این درحالی است که صهیونیست‌ها به شدت در انتشار اخبار تلفات نظامی حساس‌اند و در این یکسال با وجود گزارش‌های متعدد در خصوص تلفات بالایی ارتش حتی در رسانه‌های صهیونیستی، بازهم سانسور شدیدی در این زمینه در اسرائیل اعمال شده است.

در میانه نبرد سنگین صهیونیست ها با حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، رسانه های این رژیم یک هفته بعد از آغاز عملیات زمینی که تاکنون نزدیک به ۴۰۰ کشته و زخمی روی دست ارتش گذاشته و هیچ پیشروی قابل توجهی رخ نداده عملیات روانی مبتنی بر دستاوردسازی را در دستورکار قرار داده‌اند.

حمله به پارک مارون‌الراس برای پنهان کردن تلفات کماندوها

در این چهارچوب رسانه های صهیونیستی فیلم ورود نیروهایشان به مناطق نزدیک مرز را می گذارند تا بگویند که خاک لبنان را اشغال کرده‌اند درحالی که صهیونیست ها بعد از روود به این مناطق به سرعت به فلسطین می گریند و حتی در همین نفوذها نیز تلفات می دهند.

همچنین صهیونیست ها برای تخریب روحیه حامیان محور مقاومت با انتشار تصاویری از تخریب پارک مارون الراس در ۴۰۰ متری مرز و مجسمه سردار سلیمانی در این مرز می خواهند خودشان را پیروز نشان دهند. این درحالی است که صهیونیست ها غیر از بمباران وحشیانه منازب مردم بی دفاع در ضاحیه از ارتفاع ۳۰ هزار پایی در نبرد رودرو مقابل رزمندگان حزب الله ناتوان مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    1 0
    اگر کشورهای عربی اسلامی متحد می شدند تا محو رژیم جعلی صهیونیستی و این غدهٔ سرطانی ۱۰ فقط دقیقه فاصله داشتیم
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    0 0
    تا نابودی رژیم جعلی ، سفاک و کودک کش صهیونیستی چیزی نمانده. روزی که غاصبان صهیونیست از بیم مسلمانان با خواری و خفت به مدیترانه میگریزند.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    0 0
    این بوستان فاقد جاهایی برای استتار است و در نتیجه ارتش صهیونیستی وارد آن شد و همان طور که در غزه عمل کرد، در اینجا هم با تخریب این بوستان، زمین را برای آفندهای خودشان مسطح می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس